головна
новини
наше місто
медіа
довідка
бізнес
агроринок
про нас


Громадська рада в Козятині повинна стати не тільки дорадчою, а ще і органом громадського контролю

11-11-2016 13:05:21

Замість того, щоб вислухати зауваження та пропозиції, влада завзято “відсварюється”

 

      Є у нас при міськраді Громадська рада. Видатна вона тим, що збирається часто. А в соцмережах її головуючий пастор Павлов звітує про перелік питань, які обговорювали. На жаль, далі балаканини діяльності ніякої — як при старому голові, так і при сьогоднішньому. Останній, до речі, ігнорує запрошення Павлова і не з’являється послухати.

    Спостерігаючи за роботою членів Громадської ради на останньому засіданні, яке відбулося у минулу п’ятницю, 4 жовтня, склалося враження, що тут були присутні лише троє громадян.  

     Саме вони ставили незручні для влади питання, намагалися знайти вихід із складних становищ. Інші ж так звані “активні” представники громади могли дозволити собі шарудіти обгортками цукерок (літня жінка — одна з небагатьох присутніх членів ради), грати в ігри на телефоні (один з радників нашого очільника).  

      Планують євродороги, але на проблеми сьогодення закрили очі “Гарячі“ дебати викликав звіт заступника міського голови — начальника управління ЖКГ. Він повідомив, що виділені кошти на ремонт доріг уже освоєні. Але стан тротуарів та доріг на сьогоднішній день знаходяться в незадовільному стані. За словами чиновника, управління шукає нових виконавців дорожніх робіт.

      Адже, як каже чиновник, якість виконання ремонтних робіт теперішньою організацією бажає бути кращою. Він озвучив план на майбутнє. Це — європейський підхід до капремонту з тротуарами та велосипедними доріжками. За це — респект, адже вже стільки “RIA-Козятин” про це розповідала, спонукаючи владу зрозуміти важливість такого проекту.

      На засіданні присутній відомий у місті підприємець Валерій Іващенко зробив акцент на обмеженні руху містом для важкого транспорту. Він поставив питання, чи платять вони податок у міську казну за надані дозволи та чому так швидко змивається фарба весною на “зебрах”? Відповіді пана “головного комунальника міста” були різкими. Як він повідомив, за браком коштів управління змушене закуповувати дешеву фарбу. А дешево — не значить якісно. Відповісти на питання відносно обмеження руху містом вантажівок із небезпечним вантажем та оплату податків у міську казну пан Малащук переадресував заступнику начальника Козятинського відділення поліції В’ячеславу Сушко

      Люди бояться вибуху цистерн з пальним Шквал емоцій викликало питання того ж самого Валерія Іващенка, чи має місто карту проблемних ділянок, як це зробила “RIA-Козятин”. (На такий ”закид” хворобливо відреагував присутній на громадській раді керуючий виконкому.) — Ні для кого не секрет, що місто перетворюється на небезпечну зону для проживання, — сказав пан Іващенко. — Але, як виявилося, міська влада так не вважає. Нікому нема діла, що, наприклад, на вулиці Д. Галицького (колишня Тельмана) курсують автомобілі із цистернами пального. А той відрізок шляху назвати проїжджим не можна. Ремонт дорожнього покриття давно не проводився, вулиця не освітлюється — в будь-який момент може виникнути аварійна ситуація і вибухнуть цистерни з пальним. І тоді де шукати винних? А таких небезпечних  ділянок у Козятині безліч. Про них не знає, чи не хоче знати влада, але мешканці таких мікрорайонів це добре відчувають на “своїй власній шкурі”.  

      Чекають наступного року Після хворобливої реакції колишній завідувач оргвідділу, а зараз керуючий виконкому, голова адмінкомісії — перша особа при Пузирю — Серьожа Заїчко намагався всім пояснити про розподіл бюджетних коштів. — Великі суми пішли на харчування дітей у школах, на оплату комунальних послуг, на заміну вікон у навчальних закладах,  — повідомив він. — Сподіваємося, що наступного року комунальні платежі оплачуватимуть органи місцевого самоврядування, і тоді ми зможемо кошти бюджету спрямовувати в одному конкретному напрямку. На що члени Громадської ради зауважили, що наповнюваність бюджету зросла у 25 (!!!) разів. Зокрема: із 3,5 мільйона гривень (у 2004 році) до 170 (!!!) мільйонів у поточному. Проте із бюджету 2004 року міська влада знайшла та виділила кошти навіть на розвиток малого бізнесу. Не багато, не мало — більше п’яти мільйонів гривень.

      З 24 дільничних залишилось 9 Заступник начальника Козятинського відділення поліції В’ячеслав Сушко прозвітував про дорожньо-транспортні пригоди у місті. У порівнянні з минулим роком їх кількість помітно зросла. Минулоріч зафіксовано 3 аварії, а в цьому — уже 14. Для патрулювання міста та району є тільки одна (!?) машина. У результаті скорочення  є всього 73 поліцейських, більше 20 посад вакантні. З 24-х дільничних залишилось — дев’ять! Активні учасники зібрання запропонували залучати до патрулювання вулиць добровільні громадські організації. Також, пан Сушко відповів на питання членів Громадської ради стосовно обмеження руху вантажівок містом та надходжень податків з цих перевезень у казну.   

      З його слів, в’їзди і виїзди з міста для транспорту із небезпечним вантажем перекриті. Він повідомив, що в цьому році звернень про перевезення містом небезпечних вантажів не було. Рибінська хоче пропозицій, щоб зрушити все з мертвої точки   Захищала позиції влади і представниця вже цієї мерії пані Рибінська. — Питання створення дружин загострилося і воно перетворилось на нагальне, — погодилась з присутніми завідувачка культури пані Рибінська. — Також ряд інших проблем, які сьогодні обговорювалися на Громадській раді, теж дуже важливі.  Я знаю, що фахівці міської ради працюють над рядом питань та готують пропозиції.

     Нам потрібно внести свої пропозиції та схеми їх вирішення. От уявіть собі, коли б я намагалася сама зрушити великий камінь з місця. Що б з того вийшло? Так і ми з вами маємо об’єднатися і зрушити все з мертвої точки. Одне залишається незрозумілим: навіщо створювати велосипед, якщо він уже створений?

Владіслав Шаріков
Ссылка на источник: https://kazatin.com/Polityka/zamist-togo-schob-visluhati-zauvazhennya-ta-propozitsiyi-vlada-zavzyat-10559689.html

Міст через залізницю на Білоцерківській жде обвалу?

      Міст через залізницю на Білоце Його обіцяють відремонтувати в наступному році Уявіть собі, що одного прекрасного дня через міст на Білоцерківській йтиме маленька дитина — хлопчик чи дівчинка. Одночасно їхатиме багатотонна машина. Раптом міст під вагою важковаговика рушиться! А в цей час, внизу, по колії, прямує пасажирський потяг. У результаті — гинуть люди, а що ж влада?

    Як завжди, розводить руками та висловлює співчуття? Подібна картина може статися у нас в Козятині. Чи знає про це керівництво залізниці, яка в Україні, як відокремлений підрозділ військового призначення? Сім тисяч тонн за добу!

     Щодня по мосту, що сполучає дві частини міста в районі вулиці Білоцерківської, проїжджає величезна кількість автомобілів. Журналісти “RIA-Козятин” порахували, що за 20 хвилин перетнуло штучну споруду більше 100 машин різного тоннажу. Здійснивши нескладні математичні підрахунки, стає зрозумілим, що за добу тут проїжджає більше семи тисяч автомобілів.

    Виникає питання, а яка ж пропускна спроможність цього мосту? Адже він у аварійному стані — це видно неозброєним оком. На доріжках для пішоходів “зяють” страшні дірки. Він дрижить та вібрує так під вагою багатотонного автомобіля, що хочеться швиденько перебігти на інший бік…і з радістю ступити на землю. Проїхати мамі з коляскою по такому горе-тротуару — випропобування не для слабкодухих. Цим шляхом дістаються і учні до школи. Їм мами наказують: “Уважно дивись під ноги, щоб не втрапити у дірку на мосту!”

      Півстоліття без ремонту !?

Прокоментувати ситуацію газеті “RIA-Козятин” погодились у “Вінницькому облавтодорі”. — Поки що міст не аварійний, — стверджує начальник відділу технічної експлуатації Володимир Каленський. — За п’ятибальним ступенем аварійності він посідає третій рівень зношеності. Але на даний період часу завершується робота над проектом реконструкції мосту. За планами, її мають здійснити у 2017 році.

     Капітального ремонту мосту не проводилось уже протягом 50 років. А те, що у мості дірки, то я їх не бачив, хоч і був там цієї весни... Пан Володимир пообіцяв, що зв’яжеться з відповідними службами і дасть указівку залатати пробоїни в мості на Білоцерківській в Козятині. На питання журналістів про те, чому не стоїть перед в’їздом на міст знак обмеження тоннажної пропускної спроможності споруди, він відповів досить туманно. Мовляв, якщо не стоїть, то і не треба.

     Водії надіються тільки на Бога, коли його перетинають — Навіть неозброєним оком видно, що міст аварійний, — каже водій-далекобійник Віктор. — Я проїжджав багато подібних споруд, і з упевненістю можу сказати, що по ступеню вібрації мосту під вагою машини можна говорити, що він потребує негайного ремонту. Обов’язково слід встановити знак, який обмежує тоннажну пропускну спроможність. Ми надіємося тільки на Бога, коли перетинаємо такі мости.

 — Хочеться вірити, що така важлива і, водночас, небезпечна споруда вистоїть та дочекається капітального ремонту, — сподівається працівник залізниці, помічник машиніста Леонід. І ми його підтримуємо. Так не хочеться, щоб він звалився на голову пасажирам швидкого потягу разом з пішоходами... Із більше 16 тисяч автомобільних мостів і шляхопроводів в Україні діючим нормам відповідають лише половина. Решта — в аварійному або передаварійному стані.

    Це пов’язано з тим, що одна частина їх була побудована ще до Другої світової війни. Більша половина — 50-70 р. минулого століття. Серед причин такого критичного стану дорожньої інфраструктури експерти називають збільшення транспортних потоків і навантажень від них, а також колосальне недофінансування дорожньої галузі в останні 10 років. Марічка Стасюк Ми запитали у козятинців: "Чи не страшно вам ходити по мосту на Білоцерківській?" Катерина Пилипчук (23), декретна відпустка: — По пішохідному переходу проїхати із дитячим візочком дуже важко. Самих дітей теж страшно пускати. Олег (42), слюсар: — Міст дуже вузький. Велосипедисту страшно їхати, адже може зачепити фурою. Світлана Левицька (50), терцентр: — Пішохідний перехід дуже вузький. Дуже страшно йти мостом, бо він увесь у дірках. Оксана (42), домогосподарка: — Міст дуже вузький для транспорту. Неможливо розминутися вантажним автомобілям. Олена (25), продавець: — Фура проїде — міст труситься та дрижить увесь. Дуже страшно йти. Олександр (26), водій: — Видно, що міст аварійний і потребує негайного капітального ремонту.
Ссылка на источник: https://kazatin.com/lyudi/mist-cherez-zaliznitsyu-na-bilotserkivskiy-zhde-obvalu-10559670.html

 

            Громадська рада           

  ПРИ ВИКОНКОМІ КОЗЯТИНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ РАДИ

                     Протокол№4 

   засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Козятинської міської Ради

3 листопада 2016 року

 

Головуючий: голова  громадської Ради при виконкомі  Павлов Ф.П.

Дата проведення: 3 листопада 2016 року

Час проведення: 10.00 -12.00

Виступаючим 10 хвилин.

Місце проведення: м. Козятин, вул. Героїв Майдану, 20 , зал засідань міської ради ( 3 поверх)

 

Присутні: Заїчко Сергій Олександрович Керуючий справами виконкому - начальник організаційного відділу, Сушко В’ячеслав  Вікторович начальник сектору патрульної служби Козятинського ВП Калинівського ВП ГУНП у Вінницькій області,  Малащук Євген Миколайович Заступник міського голови - начальник управління житлово - комунального господарства, Начальник відділу з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю Росінська Наталія Сергіївна, Головний спеціаліст відділу: Луков Тарас Олександрович,  члени громадської Ради при виконкомі 15 чоловік, представники ЗМІ.  

 

           Питання порядку денного чергового  засідання громадської Ради 

 

  1. Визначення проблем та пропозицій для створення міської програми «Безпечне місто».

-  Безпека руху транспорту  на дорогах в місті, запобігання порушень та покарання порушників дорожнього руху.

-  Стан тротуарів, заборона руху важкого транспорту , розмітка доріг

-  Перспективи  облаштування велосипедних доріжок.

                                  Безпека життєдіяльності

-  Встановлення відеокамер в визначених місцях (відео спостереження)

-  патрулювання  міста нарядів поліції  з метою забезпечення  громадської  безпеки та публічного порядку

-   участь громадськості в заходах з безпеки

 

Виступив Павлов Ф.П.: з пропозицією розпочати засідання громадської Ради при кількості членів 15 чоловік з 21 членів громадської Ради.

 

Голосувало 15 чол.

За-15 , проти – 0, утрималося-0. Рішення прийнято одноголосно розпочати засідання громадської Ради.

 

Виступив Павлов Ф.П.: Затвердити регламент засідання громадської Ради та питання порядку денного в цілому

 

Голосувало 15

За-15, проти 0, утрималося 0, рішення прийнято одноголосно.

 

Слухали

Малащука Євгенія  Миколайовича Заступника міського голови - начальника управління житлово - комунального господарства. Надав інформацію про ремонтні роботи тротуарів , відремонтовано вул. Незалежності (біля муз. Школи) , Героїв Майдану – січових стрільців, пам’ятник Грушевському. Роботи по нанесенню розміток попередній підрядник виконував неякісно, продовжить роботу інший підрядник . Всі нові тротуари будуть передбачати муть велосипедні доріжки. Про недостатню суму коштів для якісних розміток. Продовження встановлення знаків обмежень швидкості руху. Про зрізку дерев , висновки лісопатолога.     

 

Виступили

 Павлова Т.В. Про внесок підприємців, що використовують важкий транспорт, та неякісну фарбу вже нанесених переходів. Про контроль за благоустроєм який проводять приватні підприємці з порушенням безпеки.

 

Іващенко В.Б. Звернути увагу на знаки розмітки на потоках найбільшого руху пішоходів. Про план локалізації надзвичайних ситуацій, карту небезпечних місць на дорогах , необхідність стратегічного плану «безпечне місто»

 

Заїчко С.О. пропозиція направити письмове звернення до підприємця про перебудову тротуару на вулиці Незалежна буд. 56 Автомагазин «Авторитет».

Заїчко С.О. Встановлення відеокамер вже планується, розглядаються пропозиції і можливості бюджету. Показники наступного бюджету ще не відомі, про обов’язки фінансування напрямків міста.

 

Слухали Сушко В’ячеслава  Вікторовича начальника сектору патрульної служби Козятинського ВП Калинівського ВП ГУНП у Вінницькій області:  Інформація про відео спостереження, яке є необхідним заходом безпеки, але відеокамери технічного  забезпечення має бути відповідно високої якості. Рівень злочинності зріс. Штат правоохоронців зменшився . Технічне забезпечення відсутнє. Розробляється схема встановлення відеокамер.  Про створення груп швидкого реагування , та повноваження цих працівників. Про складність залучення громадськості до патрулювання міста з метою забезпечення  громадської  безпеки та публічного порядку, гарний досвід співпраці громадськості с правоохоронними органами поліції в с. Глухівці.

 

Виступили:

 Іващенко В.Б. Про статистику нещасних випадків на переходах , про штрафування порушників паркування, супровід небезпечних вантажів по дорогам міста, особливу увагу звернути на рух транспорту по вулиці Данила Галицького .

Павлова Т.В. про безлади біля кафе Крокус,  не контрольованість порядку відповідними правоохоронними органами.

 

Павлов Ф.П. Про організацію круглого столу з питань безпеки міста.

Рибінська С.Ф. Про співпрацю з місцевою владою , громадськістю прийшов час напрацювати формат , вивчити досвід інших міст.

 

Іващенко В.Б. Про здійснення міською владою заходів по освітленню усієї вулиці Данила Галицького , встановлення дорожніх знаків з обмеженням вантажоспроможності, здійснити підсипку і вирівнювання полотна вулиці по маршруту перевезення, здійснити водовідведення, в подальшому асфальтування і впорядкування тротуарів. На період погіршення погодних умов запровадити кругло добове чергування і виїзний патруль – супровід автоцистерн  працівниками міської Ради, заборонити нічне переміщення небезпечних великовагових нафтових цистерн по місту. Внести на розгляд міської Ради дане питання і запровадити надзвичайний стан до повного вирішення питання про безпечність і відповідність нормам і правилам дорожньої, протипожежної , екологічної безпеки діяльності такого підприємства як нафтобаза в межах міста.  

 

                                        Рішення:

1.Рекомендувати міській Раді створити програму «Безпечне місто»

2.Посилити відповідним структурам  нагляд над переміщенням важкого транспорту дорогами міста та транспорту з небезпечними вантажами.

3. Розглянути звернення громадян про можливість заборони перевезення нафтопродуктів по вулиці Данила Галицького та можливості освітлення усієї вулиці.

4. Провести громадське обговорення з питань співпраці міської влади, громадськості та правоохоронних органів в форматі програми «Безпечне місто»

5. Відповідним структурам міської Ради вжити заходів з усуненням травмонебезпечної ситуації , викликаної облаштуванням тротуару біля будівлі за адресою вулиця Незалежності 56,  Автомагазин «Авторитет».

6. За підписом козятинського міського голови та голови громадської Ради при виконкомі  підготувати та направити письмове звернення до державних органів влади (Кабінету міністрів України, міністерству Внутрішніх Справ України, Комітету Верховної Ради по забезпеченню правоохоронною діяльності ) про необхідність розширення штату козятинських правоохоронних органів поліції , з метою забезпечення  умов безпеки міста , враховуючи наявність вузлової станції, великого пасажирського потоку.

 Голосувало 13

За-13, проти 0, утрималося 0.   рішення прийнято одноголосно. 

 

Голова громадської Ради                                      Павлов Ф.П.                                                                

 

Секретар громадської Ради.                                 Чубатюк Р.Г.           

 

Відповідне рішення було прийнято на черговому засіданні виконкому міської ради. Координаційна рада у своїй діяльності керуватиметься Положенням про координаційну раду з питань безпечної життєдіяльності населення, затвердженим рішенням виконкому Козятинської міської ради № 47 від 22.02.2001 року.

Координаційна рада затверджена у наступному складі:

Вечера Віталій Володимирович – заступник міського голови – начальник управління соціальної політики – голова ради;

Лупол Володимир Іванович – начальник відділу праці управління соціальної політики – заступник голови ради;

Довбня Микола Миколайович – заступник начальника відділу праці управління соціальної політики – секретар ради.

Члени ради:

Савіцький Олег Юрійович – технічний інспектор об’єднаних профспілок лінійних станцій Козятинської дирекції залізничних перевезень ( за згодою);

Сушко В’ячеслав Вікторович – начальник патрульної поліції Козятинського відділення поліції Калинівського відділу поліції Головного управління Національної  поліції України у Вінницькій області ( за згодою);

Слободяник Ірина Володимирівна – голова лікувально – консультативної комісії комунального підприємства « Козятинська центральна районна лікарня Козятинської районної ради» ( за згодою);

Проць Інна Анатоліївна – начальник Козятинського міськрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Вінницькій області

( за згодою);

Світлишин Дмитро Вікторович – начальник Козятинського районного сектору управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Вінницькій області ( за згодою) ;

Білевський Віктор Анатольович  – старший інспектор Козятинського відділення поліції Калинівського відділу поліції Головного управління Національної  поліції України у Вінницькій області ( за згодою);

Піскун Олександр Миколайович – начальник  відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Козятинському району ( за згодою);

Чернишов Сергій Васильович - начальник відділу цивільного захисту населення та надзвичайних ситуацій.

Джерело: сайт Козятинської міської ради


Коментарі

 
Ваш коментар
Ваше ім'я
Реклама
2007 - 2011 © Козятин - Ребус. Інформаційний портал міста Козятин.
При наглому копіюванні матеріалів не забудьте вставити посилання на наш сайт


    RSS-стрічка     Вхід     Реєстрація



Час генерації сторінки: 0.018 с.
Цю сторінку переглянуто: 191 раз
Дизайн сайту: Mendart.com
Програмування: v7.net.ua